Wednesday, May 27, 2009

sUNyi.....

HARI ni dtg keja macam biasa..tapi ada sedikit perasan bosan,entah la kenapa,munkin rindu pd suami aku kot dh seminggu dia balik,kehidupan aku sentiasa rasa sunyi walaupun punya ank2 dicc.ya la!! nama ja ada laki tp x de kat umh pn,sibuk megalahkan orng pegawai tinggi pd hal bawak trekta ja,entah la nk ckp pun susah la.klu x keja x mkn la aku ank beranak..kira gaji dia bolah tahan gak la.ku ja kadang tu byk kerenah sangat kononnya x dapat perhatian dr suami,tapi betoi jugak tambah suami aku bukan tempat utk aku luahkan segalanya..aku sebenarnya x de orng yang nak dengar segala yang terpendam hati ni...sekarang apa terpendam sudah pun menjadi darah beku.kalau aku luahkan pun suami aku selalu jadi sebaliknya....aku sungguh sedih dengan perangainya..

No comments:

Post a Comment